Natiskano od https://slovenija-zahod.city-map.si/city/db/700103085414/velika-planina-sprehodi-in-pohodnitvo

Velika Planina - sprehodi in pohodni�tvo

Prijeten sprehod na sve�em zraku med iglavci in pa�niki

Velika Planina ponuja �tevilne mo�nosti za sprehode ter dalj�e pohode, ki jih po �elji zdru�ite z ogledom naravnih ter etnolo�kih zanimivosti planine.

Predlog 1:
Ob izstopu iz nihalke se pred vami odpreta dve moďż˝nosti. Pot lahko nadaljujete z dvosedeďż˝nico ďż˝imnovec ali pa se proti vrhu planine odpravite peďż˝ (30 min hoje). V vsakem primeru vam predlagamo nezahteven sprehod do pastirskega naselja, do koder vas loči nadaljnjih 15 min hoje. Pot nadaljujete mimo Gostiďż˝ča Zeleni Rob ter sledite oznakam pastirsko naselje - Mala planina.

Fotografija: Wikipedia

Naselje skriva marsikatero zanimivost vredno ogleda. Vabljeni, da pokukate v katero izmed pastirskih koč ter poskusite domače mlečne dobrote. Pot po ďż˝elji nadaljujte na Malo planino, kjer najdete manjďż˝e pastirsko naselje ter planinske domove, kjer si lahko privoďż˝čite okrepčilo.

Predlog 2:

Druga moďż˝nost se vam odpira v smeri Planine Konjďż˝čice ter Planine Dol. Pot nadaljujete mimo gostiďż˝ča Zeleni Rob ter po nekaj 100m zavijete levo. Od tu naprej sledite oznakam za obe planini. Po pribliďż˝no 15min hoda doseďż˝ete Konjďż˝ico od koder se po označeni poti po ďż˝elji spustite ďż˝e do Planine Dol.

Najbolj aktivni se lahko na planino odpravite peďż˝ po označenih planinskih peďż˝poteh. Izhodiďż˝ča predstavljajo kraji Stahovica, Kamniďż˝ka Bistrica-Kraljev Hrib ter Krivčevo, ki leďż˝i ob lokalni cesti Stahovica-Črnivec. Predviden čas, ki ga potrebujete za doseg Velike planine je 3h, povratek v dolino pa si lahko olajďż˝ate z voďż˝njo z nihalko.

Seveda pa planina ponuja izhodiďż˝če za viďż˝je leďż˝eče vrďż˝ace v Kamniďż˝kih Alpah.